יום שבת, 11 באוקטובר 2008

תושבים כותבים על אורי - איציק לוי

חברים ושכנים יקרים, אוקטובר 2008

אנחנו גרים כאן משנת 1996. הגענו לכאן, ברכה ואני, עם נאור ועידן והולדנו כאן את מוריה וערן.
מהר מאוד השלמנו את בחירתנו בבית-אריה כביתנו לעד וכך גם ילדינו.
כשבכורי הגיע לכיתה א' הצטרפתי לצוות ההורים הפעיל.
באתי כדי לתת ולהיות קרוב אליו וקיבלתי הזדמנות להכיר חברים ושכנים שלא הכרתי לפני כן.
נוכחתי לדעת שיש כאן קהילת תושבים שאני גאה להיות חלק ממנה.
בהמשך הצטרפתי להנהגה הבית ספרית ושימשתי כיו"ר ההנהגה במשך שלוש שנים.
סיימתי משימה זו כאשר בית הספר חזר לשיאו, הן מבחינת האוירה הלימודית וההפעלה המוצלחת של התל"נ (לראשונה ביהושע-גן) והן מבחינת "מדד תשלומי ההורים" שחזר לרמה של מעל 90%, כביטוי לאימון של ציבור ההורים בהנהלת בית הספר.
בעיני, הגורם המרכזי שאיפשר את מימוש ההישגים האלה היה העמידה של הורי ההנהגה, כנציגי הקהילה, לצד הנהלת בית הספר בכוונה ובמטרה לאפשר את המיטב לילדנו.
מהתקופה הזאת מהדהד בראשי משפט ששמעתי, לא אחת, מידידנו גדי באוכמן: "... האם באנו לכאן כדי למכור את עתיד ילדנו תמורת פיסת דשא ירוק !?..."
ואני שואל את עצמי: האם נכון לנו לעמוד מהצד ולא לקחת אחריות על חיינו כאן כקהילה פעילה ושוקקת חיים בעתיד וגם בהווה ?!
בחרתי לפנות אליכם ולגלות את ליבי באשר לכוונתי ולתמיכתי באורי (הירשמן) כהן לראשות המועצה.
בחרתי לעשות כך מתוך אחריות אישית וכוונה להוסיף ולקחת חלק פעיל בעשייה הקהילתית. בתקופות קודמות, נמנעתי מתמיכה ממועמד כלשהו ובנבחר כלשהו. הפעם החלטתי לוותר על המקום המוגן ביציע.
אני מאמין כי המועמדים מתכוונים לעשות למען הישוב, כל אחד בדרכו, וכולם ראויים להערכה על עמידתם החשופה ונחישותם לפעול לטובת היישוב.
לדעתי, ההבדל אינו בנושאים שעל סדר היום היישובי אלא במועמד, כאדם, המשקף את אישיותו באופן ניהול חיי היישוב ודרכי המענה לאתגרים השונים.
מבין המועמדים, בחרתי באורי (הירשמן) כהן בעיקר בזכות האדם שהיא:
1. אני רואה בה את השילוב של הנחישות והרוגע
2. אני משוכנע לגבי ערכי ההתנהגות הבינאישית והאכפתיות לשכניה ולחיי הקהילה
3. אני מאמין בדרך המוכחת שלה להעניק לילדים ולבני הנוער
4. אני יודע שהדרך שלה לנהל עבורנו את היישוב היא דרך של עשייה מתמשכת ועקבית, מסודרת, ברורה ומנוהלת בראיה מערכתית.
5. אני מתרשם מהאופן בו היא פועלת בצוות, בדרך של רתימה, שיתוף ונועם הליכות
6. התרשמתי מהניסיון הניהולי וההשכלה שהיא מביאה עימה
7. אני מאמין כי ניסיונה הציבורי בישוב הוא משמעותי להצלחתה
אני מזמין אתכם לבחון את הנקודות הבאות בבואכם לבחור מי יהיה ראש המועצה שלנו:
באילו תחומים חשובה לנו מעורבות אישית יומיומית של ראש המועצה
מה יאפשר לכל אחד מאיתנו להשפיע ולקחת חלק בחיי הקהילה
מה יגרום לנו להיות גאים ביישוב בו אנחנו חיים
בחרתי לתמוך באורי (הירשמן) כהן וברשימת "עתיד" למועצה למען פריחה ושיגשוג ערכי וקהילתי של הבית שלי/שלנו - בית-אריה עפרים

בברכת שנה טובה ומבורכת,
שנת הגשמת חלומות, בריאות ושימחה,
איציק לוי

054-7655411
Itzik.le@gmail.com

אין תגובות: