יום שבת, 18 באוקטובר 2008

תושבים כותבים על אורי - רונן בניהו

‏18 אוקטובר, 2008

תושבי בית אריה – עופרים שלום,

החלטתי לפנות אליכם במכתב אישי ערב הבחירות המוניציפליות, שתכרענה לאן פני הישוב מועדות. כתושב הישוב מאז שנת 1994 וכמי שמילא וממלא מספר תפקידים ציבוריים והתנדבותיים בישוב אני מרגיש בחשיבות השפעת תוצאות הבחירות הקרובות על מהלך חיינו. אין ספק, שישוב של כ – 1,000 משפחות בחתך מייצג של כל שכבות האוכלוסייה בישראל שונה מהישוב הקהילתי הקטן שהוקם כאן לפני כשלושה עשורים. למרות הגידול במספר התושבים עדיין יש רבים בינינו החפצים באווירה קהילתית, בשונה ממה שמשתקף מהדפים הממלאים את תיבות הדואר שלנו בימים אלו.

ראש המועצה שייבחר צריך לא רק לייצג אותנו, אלא גם לייצג את מה שהיינו רוצים להיות. מעורב, אכפתי, קשוב, מחובר לכל שכבות האוכלוסייה וצרכיה ובמיוחד לילדים ולנוער, שכולם מדברים בחשיבותם אבל עושים מעט מדי בעבורם. מבין המועמדים לראשות המועצה מצאתי את אורי (הירשמן) כהן כמתאימה ביותר לתפקיד.

את אורי אני מכיר מעשייה משותפת בישוב במשך שנים רבות. הזדמן לנו לפעול במשותף במספר פרויקטים ציבוריים בהם פעלנו מתוך מחויבות ואיכפתיות. נעימת הליכות, רחוקה שנות אור מאווירת ההתלהמות שמלווה מועמדים אחרים, מחברת ומחוברת לגילאים השונים, פעילה בהתנדבות בישוב בתחום חינוך ונוער (במיוחד בצופים ובהנהגת הורים), פעילת ציבור (חברת מליאה ודירקטורית בחברה לפיתוח) ובעלת יכולת ניהול מוכחת ללא כוחניות מיותרת.

גם התנהלותה במערכת הבחירות מעידה על אופי ההתנהלות הצפוי לנו בהיותה ראש המועצה- ברורה, אמיתית וכנה, עם דרך בהירה, במידה ומעבירה ביקורת הרי היא עניינית. ראש המועצה הבא, כמו כל קודמיו, יזדקק לקואליציה תומכת ומשתפת פעולה ואין כמו אורי לאחד תחתיה את חברי המועצה מבין הסיעות השונות ואותנו התושבים המעוניינים לתרום ולהיות מעורבים בעשייה הקהילתית.

אני מאחל לכולנו שנה טובה ושנים טובות רבות נוספות.

רונן בניהו- 050-6299786
החצב 312, בית אריה
ronen123@bezeqint.net

אין תגובות: